Nu är jag trött

Och ont i magen har jag också. Massor.
Sen ska man ju inte tro att spelet ska fungera denna gången heller, nänä. Och jag som vill sooova. Snart blire banne mig nana själv innan jag druttar ner här.
Försöker hålla mig vaken i simmarnas värld, men det vill ju inte bli som jag vill så det hjälper inte heller. Möööp.

En slurk cola, kanske skulle hämta en energidryck?
Och det är vaaaarmt! Men skulle jag öppna dörren skulle min kvinna frysa ihjäl, så jag svettas.
Där emot känns det lockande att vräka upp fönsterna i sovrummet innan man lägger sig där. Mm, titta... öhh, tv? Går väl inget nu ändå?

Känner att detta var ett meningsfullt inlägg.
Tror jag lägger ner detta nu.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Gå ut och gå ist för att kräng massa onödiga energidryck(er) :P

2008-11-16 @ 10:02:58
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0