Neeeeej...!!

Nån har slutat dela ut mitt Saved by the Bell!! Det har bara helt och hållet slutat på 40% och mitt hjärta är krossat. Åååååh, jag som ville seee!!!
Ja, jag överanvänder bokstäver och utropstäcken men det är tillåtet i denna situationen!

Buhu, Jenni ledsen... Så måste jag säkert se typ Men in Trees och nästa säsong What About Brian? imorgon.
Jag som bara ville se Saved by the Bell. Allt jag ville... Vem är så dum så att man seedar ensamt ett tag och sen bara slutar?! Säkert nån som gått och lagt sig, och är iväg hela dagen imorgon.

Världsliga problem, men jag kände att det var så slött med bloggande från alla, så jag fick slänga in nåt.
Nu ska jag gå och gråta.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Ja du har verkligen skrivit för mig med idag - me like (läs love).

2008-11-05 @ 23:14:31
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0