Internet är inte vad det borde vara

Nej, allt går så segt och ibland funkar det inte alls. Man tappar liksom allt vad lust heter för att sitta här.
Men jag kollar mina bloggar och sen går jag.
Jag som blev överlycklig när jag kom upp och såg att säsong 2 bara hade tre-fyra timmar kvar och låg på 80% (istället för under 10% som igår när jag la mig) och nu har det stannat - igen.
Inte ens What About Brian? kan komma ner. Jag har ingen lust att se Men in Trees, jag har ingen lust att se om Desperate Housewives. Jag vill se Saved by the Bell eller What About Brian?!
Så därför tänker jag strejka, och inte sitta här/skriva här förän internet är snällt tillbaka, och ger mig nåt bra att titta på - så det så!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Buäh.. deppar ihop till en hög.

2008-11-07 @ 13:51:39
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0