Hur var det nu?

Hanna: Jag hoppas ju att ingen hör mig, men jag tänker liksom inte på det. Hehe det är farligt när man har musik på, blir så för mig också. Norsk karaoke på hög nivå!




Orre-Borre is home. Dom hade till och med slutat lite tidigare så nu var det snart en timme sen han kom hem.
Ska plocka färdigt medans han spelar med Markus så ska han få ta golven sen. Efter det börjar det väl bli dags att trippa till far min. Icke att glömma paketet då bara, risken finns.
Och tänka sig, jag kom ihåg att fota innan jag paketerade in! Så ikväll kan det ju vara dags för lite bilder?

Seeen hade jag tänkt att jag skulle hitta på hur man får in YouTube filmer i bloggen. Lär väl inte funka, precis som det inte vill med länkar, men man kan ju alltid testa.
Men det blir nog också ikväll. Lika bra.

Lite kul är det ändå när vi åt lite förut. Så fick Oscar så bråttom till datorn och spela för han hade lovat Markus att dom skulle spela efter maten.
Och eftersom han lovat så i flera veckor men det inte blivit av för han somnat, städat eller spelat nåt annat så ville han inte att Markus skulle bli arg eller så för att han inte spelade idag heller.

Eeh, jaha? Så en butter flickvän är bättre än en butter Markus?
Hur var det nu, vem var det som var älsklingen? För det gick ju bra att dissa mig för att vara med Markus men inte alls att dissa Markus för att vara med mig.
Haha, ja jag säger då det!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Oh jag vill med lära mig om hur man lägger in YouTube klipp!!!! Vi får be om en lektion av vår käraste Jasas! :P

2008-11-14 @ 16:01:02
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0