Det gick!

Vi la oss efter 4 igår, hann nog bli närmare 5 till och med.
Jag ställde klockan på 10 eftersom vi ska åka runt 13.30 så jag siktar på att vara klar 13 o'clock. Ja, eller där omkring.
Men vad som var imponerande var att jag vaknade 9.46 och var typ pigg. Men tänkte att jag kunde blunda den sista stunden innan klockan ringer så när den ringde 10 snoozade jag men gick upp två minuter senare.
Trodde aldrig att jag skulle komma upp, men joråsåatt!

Får väl äta nån macka, spela lite Sims. Sen ska vi ner på Ica och handla middag så Korvas slipper. Dom senaste gångerna han har varit här har vi varit tvungna att handla middagen, och varje gång har han försökt övertala mig att vi inte behöver det.
Inte middag då alltså, handla. Oftast brukar hans argument vara "Vi kan äta pizza".
Men icke sa Nicke, här blire ingen pizza inte! Inte varje gång åt minstonde, hehe...he.

Nu vill jag åka nuuu, nuuu, nuuu. Eller så snart jag bytt om i alla fall.
Dumt att åka så här, alldeles invirad i handdukar. Men nu var det så hiskeligt länge sen jag träffade nån av den familjen, framför allt Putti, så det ska bli kulilul.
Men först kulilul med Sims, jag kommer ju ändå inte iväg tidigare än vad vi bestämt.
Om jag inte går, och det gör jag inte.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Hulkar bara jag läser ordet pizza :P

2008-11-16 @ 10:02:22
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0