Det är okej

Erika: Hehe så är det ju :) Idag funderar jag på att antingen bara vara sjuk och ligga på soffan eller ta tag i hemmet.




Om man lyssnar på jullåtar på sommaren får man lyssna på sommarlåtar på vintern.
Jag har en julskiva med många av dom artisterna jag nämnde igår, som Oscar inte tål (Backstreet Boys, Britney Spears, Monica, 'N Sync, S Club 7, Steps, Santana och några till), där dom flesta inte sjunger vanliga jullåtar. Några av dom vanliga typ Silent Night och sådär är med, men annars är det juliga låtar.
Den kan jag lyssna på året om bara för att jag tycker att musiken och låtarna är bra. Sen att det handlar om jul och sånt, det är inte så noga.
http://www.poplyrics.net/waiguo/compilations/platinumxmas/index.htm

Men så idag då, så sitter jag och lyssnar på nån skiva jag tankat. Husvagnshits heter den.
Alla klassiska sommarhits. Tomas Ledin, Ted Gerestad, Man ska ha husvagn, Snowstorm, Per Gessle, Walkin on Sunshine, BWO, Pepps och massa fler.
Det bara skriker sommar om det. Inte för att jag njuter lika mycket av det som jullåtarna i sommarn, men ändå. Det är nåt.
Och Oscar sa här förut att det är så skönt när jag lyssnar på blandad musik istället för bara, bara Miss Li.


Men jisses! Jag har glömt! Jag tankade ju nya penslar och så till PS igår, och dom är klara! Och här sitter jag utan att testa!
Håller på och tinar smör till frukosten så jag har ju tid på mig, suck.
Plingeling på MSN, kom och hjälpa!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Har inte hunnit att läsa här inne idag men ska självklart läsa senare då gästerna gått hem!!! Bara så du vet, liksom :)

2008-11-05 @ 16:59:00
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Jasas

Ja jag tror du blev lite hjärntvättad med Miss Li där ett tag :P

2008-11-05 @ 23:10:27
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0