Dagens i-landsproblem

Hanna: Aah, det ska bli riktigt kul! Ännu mer för Oscar som får träffa sin familj.




Fy bövelen vad trött jag blev! Kom hem till nästan färdig mat, det var gott. Och då satt jag mest här medans det blev klart. Nåt kött och potatisgratäng. Smarrigt.
Tittade sen när bussen går imorgon. Jag blev tröttare. 10.20 går bussen från stan. Vi kan välja buss här ifrån som är inne 9.10 eller 10.10 och med tanke på hur det gick sist känns det bäst med 9.10. Och då går bussen här ifrån 8.40. Vilket betyder att vi måste gå hemifrån allra senast 8.30.
Nu ångrar jag att jag tänkte duscha imorgon bitti. Ställer förmodligen klockan på 6.30 - gäsp! Men då har man tid på sig om man inte kommer upp direkt och sådär. Lika bra så slipper man stressa.
Ska bara se till att få packat här ikväll så man slipper det. Även om det inte är mycket så blir det ju stressigare om man ska tänka på det också.

Ne, då är det väl dags att dra sig. Tänkte föreslå lite mer 2½ Men i soffan med kanske lite glass innan vi lägger oss. Eller varför inte lägga sig direkt och ta lite mys innan? Vi får se, det löser sig.
I vilket fall som helst får vi se vilken lust jag har att blogga i helgen. Känns som jag hellre är social och sådär men det är ju ändå fyra timmar på buss båda dagarna och sådär.
Vi får se helt enkelt, jag överlever utan att blogga på 36 timmar och jag skulle inte tro nåt annat om er läsare heller. Känner inte samma abstinens som sist när vi åkte till Västervik. Kanske för att det då handlade om dagar och denna gången nästan bara om timmar. Jaja, skit samma vad det är.

Så positivt och glatt inlägg här blev, verkligen. Men jag är trött. Plus att Oscar hade fixat det senaste tillägget till the Sims idag. Hus och herrgård eller vad den nu hette. Till utsidan då. Så jag vill ju testa det också. Också. Också.
"Jag tänkte jag skulle fixa allt annat innan jag fastnade. Eller så vet jag inte om jag vill testa för då fastnar jag och sitter uppe hela natten" svarade jag när Oscar undrade om jag inte hade testat än. Dagens i-landsproblem får jag till svar.
Ja, må så vara. Men det är mitt i-landsproblem, så det så!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Oj mycket skrivet igen, hihi. Jag säger som vanligt att jag kommer tillbaka med kommentarer! ^^

Måste ta en dag då jag känner för att sitta ner o läsa allt i lugn o ro. Så jag har inte glömt din kära bloggis, hihi.

2008-11-21 @ 21:52:57
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0