Äntligen!!

Woho, gjorde min bäta serie ever!
3 spärrar och 7 strikar! Totalt 228 poäng, är jag grym or what?!

Fast sen såg jag att kusinen hade klättrat upp till 213 och en annan kompis op 223, det var inte lika kul, hehe.
Men å andra sidan så klarade jag två "uppdrag": Få över 200 poäng och göra minst 5 strikar i en serie. Yeah mama!

Okej, jag vet att jag sa att jag skulle gå men sen upptäckte jag att man får 10 poäng för varje gång man utmanar nån, istället för 5 när man spelar själv (OM jag bara vetat innan...!!) så jag har utmanat Oscar några gånger för att komma upp i mina 1000 och har nu dom nya kläderna!

Nu kan jag sova gott i nya, fina kläder. Jag ligger på topp och har gjort mitt bästa spel ever.
God natt världen!

Kommentarer
Postat av: Jasas

FAN vad bra du äääär!

2008-11-20 @ 07:10:15
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0