And the winner is....

Anna: Hehe jo det blir ju så. Fast jag har kommit till skumma igenom-stadiet mest. Speciellt vid denna tiden på dygnet.




....What-the-Blooper!!! Blooper och Birdo!
Förlorarna bidde Hammer Bro och Bo, lag Bad Vibe.
Ja, vi spelar Mario Party 8.

Och så har vi varit så duktiga att vi gått igenom alla spel (över 50 stycken) och skrivit vilka det är så man vet snabbt och lätt. Sen ska vi fixa en innehålls lista så man har ännu mer koll.
Men kändes som att det var bra att ha koll när Korvas kommer imorgon.

"Vilket är det här?" "Men det här då?" "Vad gör man på detta?"
Vad svarar man när man inte har en aning om vad det är för spel? Och måste sätta in varje skiva och kolla vad det blir. Ne, då är det lättare så här. Bra bra!

Snart tänkte jag mig nog min andra tacos också. Bara en halvtimme kvar tills han ska spela.
Kom på att jag kan nog inte lägga mig så länge han spelar ändå, så lika bra att vara uppe. Eller ja, jag vill ju inte sova själv och eftersom han är uppe så är jag det också.

Tacos var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0