Wiiihooo!

Här har jag haft mega lust att blogga hela helgen men så har inte tiden funnits och när den väl kom tillbaka så funkade inte detta? Well, nu har dom gjort om och ditten och datten så nu funkar det!
Men, ha, ironiskt nog har jag skrivit av mig och har inte alls lust att skriva lika mycket nu. Får väl se om det kommer tillbaka. Hinner inte så mycket mer nu ändå, hoppas att lusten kommer tillbaka ikväll så det blir skriva av här då!

Ha en bra dag, och grattis på bröllopsdagen och födelsedagen!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Buhu :( Detta funkar inte som jag vill. Skrev ett så långt och fint inlägg nu hela natten men det läggs inte upp. Varför strular dom och ändrar med sidan för?

2008-06-10 @ 01:08:34
URL: http://jeinyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0