Listigare

Fem SKULLE
Skulle du vilja vara längre?
Njae, kaske lite, lite.
Skulle du vilja väga mer?
No thanks!
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Först och främst ledsen, arg beror ju på varför han gjorde det.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Nepp.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej, inte direkt sen skulle det nog inte uppskattas på jobbet.

Tio KAN
Kan du röra på öronen?
Nej, men å andra sidan har jag inte försökt det senaste.
Kan du slicka dig på näsan?
Japp, det kan jag!
Kan du kolla i kors med ögonen?
Ja, vad det nu är bra för.
Kan dina föräldrar lita på dig?
Hmm, ja? Haha.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Nej, omöjligt.
Kan du vara på fest utan att dricka?
Tror jag säkert.
Kan dina vänner lita på dig?
Självklart.
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Ja, har funderat på det faktiskt.
Kan du suga?
Ehh, what?
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Jag kan, men jag vill inte, haha!

Femton HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Hmm ja, det har nog faktiskt hänt.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Jajjemen!
Har du ett syskon?
Ja, faktiskt bara ett.
Har du varit full den här månaden?
Nej, har jag icke.
Har du någonsin haft sex med någon?
Wouldn't you like to know?
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Jag säger bara "Var är månen när den inte är här?".
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Nehedå, så skoj så.
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej, inte.
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Japp, har hänt.
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Nono.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Beor väl på vad för för hållande, släkten har man ju förhållande till.
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Nej, skulle aldrig.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
..."om du haft det"?
Har du haft sex med mer än tre personer?
Nej.
Har du ljugit på någon fråga än då?
Nope.

Tjugo VEM
Vem är din bäste vän?
O.
Vem älskar du?
O och familjen.
Vem hade du senast sex med?
Borde det inte vara, "om du haft det"?
Vem vill du bli full med?
Vill ju inte bli full nu har jag ju sagt.
Vem är den bästa artisten?
Svårt att välja en bara.
Vem pratade du senast i telefon med?
O där också.
Vem har du en liten crush i?
Vet väl inte om det är bara en liten cruch, men O.
Vem är snyggast i världen?
O, självklart!
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Mamma!
Vem är snällast i världen?
O och mamma!
Vem är din bästa kompis?
O.
Vem vill du prata med?
Ingen just nu så direkt. Möjligtvis nån naprapat.
Vem sov du med senast?
O.
Vem såg du full senast?
A?
Vem vet allt om dig?
Finns nog ingen, men vissa vet ju mer än andra.
Vem kysste du senast?
O.
Vem kramade du senast?
O där också. Ooooo.
Vem kan berätta allt för dig?
Den som vill.
Vem kan du berätta allt för?
O och mamma.
Vem hatar du?
Snarare vad, och då blir det telefonen och ryggen.

--

Vad blir ditt namn baklänges?
inneJ
Har du gjort en snöängel i år?
Nepp, inte på många år!
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Minns inte riktigt hur länge det var på BB, men annars är det 4 nätter.
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja, och säket fler än bara en.
Tycker du att sengångare är söta?
Söta och söta, bedöm själv: http://www.zoonen.com/res/user/68146/arkiv/2072/Sengnga3_norm.jpg
Har du någon gång testat karate?
Nej, inte mer än sparkats "på skoj"
Första sporten du gick på?
Har gymnatiserat en gång i tiden, tänka sig.
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes.
Vad längtar du mest till just nu?
Komma till en naprapat och kolla ryggen.
Hur gammal har du tänkt bli?
295 - kanske?
Har du haft vattkoppor?
Japp, klia klia.
Vad drömde du inatt?
Ingen aning, sov nog bara så gott i sängen.
Vilken tv-serie är bäst?
Måste nog svara One Tree Hill här, eller Desperate Housewives.
Vad åt du senast?
Skogaholms limpa med rökt kalkon.
Höga eller låga strumpor?
Höga! Tennis sockar eller vad det heter.
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Döden.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Det händer väl, om det verkar intressant.
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Just nu är det svart-vit-grå randigt.
Bikini eller baddräkt?
Baddräkt - än så länge.
Snyggaste läraren?
Har inga lärare så längre.
Är du mörkrädd?
Ibland.
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Ja, det har väl hänt, haha!
Riktig gran eller plastgran?
Plastis.
Tänt eller släckt när du ska sova?
Mörkt som natten.
Godaste drickan till frukosten?
Varierar. Saft, vatten, te, mjölk, oboy, juice.
Vill du bli president?
Nej, inte riktigt min grej tror jag.
Har du spelat tjej i en teater?
Njae, har spelat duva men den kanske var tjej?
Duscha eller bada?
Oftast duscha, men bada är ju inte så tokigt heller.
Har du gråtit i skolan nån gång?
Japp.
Hur tar du dig till jobbet?
Går till bussen, åker bussen, går till jobbet. Jag går och åker buss.
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nej det hoppas jag inte!
Sjunger du på toa?
Nej det är inte jag som har den rollen i familjen.
Vilken färg har din jacka?
Nu är det sommar, då har man ingen jacka!
Använder du långkallingar?
Inte nu, inte aldrig. Fryser hellre!
Är du höjdrädd?
Ibland, även om höjder är nice.
Vilket land vill du åka till?
Finalanda.
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Var när O och jag tokade oss förut.
Vad ska du göra NU?
Svara på resten av frågorna samtidigt som jag äter innan jag ska jobba.

--

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Inte i denna sekunden men ja.
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja, tyvärr?
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Ingen aning, fråga mamma?
Vad åt du senast?
Sitter och tuggar på en skogaholms limps macka med rökt kalkon på.
Har du fått någon komplimang idag?
Det kommer jag inte ihåg, men när O läser det lär han säga att jag fått det och vad det var.
Har du varit med i en rättegång?
Nej.
Är du polare med grannarna?
Njae, har precis flyttat in så jag har nog träffat 3-4 av dom. Men hälsar gör vi!
Vilka språk talar din mamma?
Finska, svenska, engelska och spanska vad jag vet. Tyska kan hon också.
Vilka länder har du bott i?
Sverige, och Finland, Norge, Danmark på semester, hihi.
Senaste piercingen?
Örat för kanske 8-9 år sen.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår.
Gay?
Inte jag i alla fall.
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nej, never.
Har du äggat någon?
Nej, inte det heller.
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Knappast.
Suger det här?
Nej då, bra tidsfördriv.
Har du varit på stranden?
Ja nån gång har jag allt varit där.
Har du haft en stalker?
Nej, inte vad jag vet? Om inte O räknas?
Minns du din/dina musiklärares namn?
Nej, men så minns jag inte dom heller.
Hur bra är din syn?
Beror väl på, med eller utan linser/glasögon?
Har du varit på ett party?
Haha ja det kan man väl säga?
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Det skulle vara häftigt men jag skulle nog aldrig våga.
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Kom tillbaka om 10 år!
Har du varit utomlands?
Hela Norden, även om det inte riktigt är utomlands, och en snabbis i Polen.
Har du sett din bästa vän naken?
Hahaha!
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Bästa och bästa, har inte varit på så värst många.
Var är dina syskon just nu?
Jag skulle tro att den är hos mormor.
Vad var den senaste drömmen du minns?
Borde varit den om O, T och P. Tokiga grejer var det.
Vilken tid gick du upp i morse?
Runt 9-tiden om jag inte minns fel.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Okej kommer du ut och möter eller ska jag ringa?"
När va du riktigt sjuk senast?
Tror jag var sådär dunder-jätte förkyld i början på året?
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Vet inte om jag tagit på nån kändis? Annars såg vi Björn Gustafsson här om veckan.
Vad finns i din bakficka?
Har ingen på domma byxorna, dumt!
Har du färglinser?
Nepp.
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov antagligen.
Vad är det första du gör på morgonen?
Försöker somna om.
Vad ska du göra efter det här?
Göra mig klar och sen åka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: http://alltidmelinda.blogg.se

Ha en bra dag :)

Kika gärna in i min blogg :)

2008-06-16 @ 17:02:48
URL: http://alltidmelinda.blogg.se/
Postat av: Jenni

Hade ju underlättat saker om det inte var lösenord på bloggen, alltidmelinda.

2008-06-16 @ 21:16:21
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Denna snor jag ;)

2008-06-16 @ 21:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0