Sängdags?

I say läggdags, you say yess? Fy attans vad trött man är. Känns när man varit "ledig" i tre dagar och sen kommer tillbaka. Och ändå är det bara halvdag. Men det räcker gott och väl, tack så mycket.
Insåg förut att nästa vecka är jag leeeedig. Jobbar bara söndag, men sen ska vi ju besiktiga lägenheten på måndagen och vi hade tänkt att vara så klara som bara möjligt med städningen då. För på tisdag är ju den 1:e och då måste vi vara ute. Så resten av veckan är jag bara ledig, jiiihooo! Så länge sen det hände nu eftersom flytten och så.
Sen ska ju K vara med oss på måndag, haha. Toker. Åh! Barnen kommer hit snart också! Gosh vad jag saknar dom små liven, hemmet är inte var det ska vara utan dom! Mammas små hjärtetroll.
Antingen får vi båda eller bara O gå imorgon och kolla till dom. Stackars lille Gismo som varit så nere nu det senaste. Han kommer ju tycka att det ska bli så roligt att få flytta och komma hit och leka och stoja! Och snart får han ju komma hem till sina älskade, så nice!

Haha, var ju tvungen och kolla och det var precis två veckor sen idag som vi lämnade in trollet på kastrering. Så egentligen får han ju komma hem på tisdag, den 1:e han också. Men jag tror vi väntar till helgen eller så, man kan inte vara för säker när det gäller sina små bebisar!
Dom kanske kan få komma ut och leka tillsammans under veckan, men han får nog gå hem till sitt sen ändå. Lille bubbe.

Funderar på en cirka timme här, kolla om det hänt nåt här och sen nana, faktiskt. Är så trött och idag gick det inte att gå upp 9 så klockan blev efter 11 när jag vaknade. Icke bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0