Midsommar

Igår var en sensation, vi såg på film från sängen, i sovrummet! Haha, så lite som krävs för att man ska tycka det är "häftigt". Men det var så skönt att ligga där och titta, sen när man blev trött var det bara att pausa och lägga sig till rätta. Hur grejt som helst!

Så midsommar morgonen började med att se färdigt filmen från igår, The hills have eyes. Brutalare film får man leta efter! Vette katten om jag tänker se tvåan. Den var nog faktiskt, på ett sätt, värre än Saw. Saw har äckligare grejer med, men oftast vett på att inte visa för mycket. Här visade dom allting och frukosten ville knappt hålla sig i magen, mysigt.

Sen satte jag och mumsade i mig en andra frukost: jordgubbar. Hur passande är inte det en dag som denna? Satte mig samtidigt här och kikade lite. Tar mig en funderare på om jag ska duscha innan vi kilar uppåt. Vet inte riktigt vad jag känner för nu, sitta här, Spore:a, göra mig iordning. Ahh, mitt smink är fortfarande borta. Trevligt.

Blev inte färdig här och nu måste vi gå så får återkomma senare med midsommaren.

Ha en trevlig midsommar alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0