Just my luck

Här tänkte jag vara smidig när jag ändå sitter och har ingenting att göra. "Ja, jag kan betala räkningar." tänkte jag. Men så har vi antingen tappat bort lappen man fick att betala för köksluckorna, eller så orkar jag inte leta efter den nu. Men så kan man gå in på hemsidan och hitta den.
Så jag gick in där jag trodde, men det var inte som sist. Tänkte att dom kanske har gjort om - igen. Letade och letade och sen tänkte jag "Så är det nog inte, men vi provar!" Och visst kom jag in!
Så skulle jag klicka på den för att få in OCR-nummer och sånt, då funkar inte sidan! Haha! Det GÅR bara inte att komma in på sidan! Det står även med tidigare betalda hyror och dom som inte är betalda än (för kommande månader) och alla kan man gå in på, men inte den.
Vaddå min tur? Ska testa i InternetExplorer och se om det går bättre...

Nepp, no funking. Iof. skulle den inte betalas den siste, men det gör ju inget om man betalar innan liksom.
Haha, kom och tänka på när jag tittade på Morron gänget i skatte tider. Dom hade dit två från skatteverket som svarade på frågor och så.
Så ringde det in nån tjomme som frågade nåt i stil om det "gjorde nåt" och var okej om man skickade in skatten innan sista dagen eller nåt sånt. Haha, dom typ bara skrattade och sa att det är jääättebra om man gör det annars får dom så mycket att göra sista dagen. Ska ringa och fråga om det är okej att jag betalar denna räkningen innan förfallodatumet, eller om jag ska vänta lite, haha!

För trött, nu får jag kolla på tv känner jag. Klockan ringer om två och en halv timme, jippus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0