Jobba

Nu så, ska åki och jobbi. Skulle åkit med P men iche, dom klarade sig inte utan henne. Så det var inte så dumt att jag skulle komma in heller. P vadde hungrig och tyckte att hon skulle äta McDonald's idag så kunde hon hämtat mig och maten samtidigt, men nene. Och jag hann säga till O att jag nog skulle köpa med mig nån hamburgare också, trots att jag precis sekunden innan P ringde hade ratat hans makaroner och köttbullar, haha! Snälla mig.

Var nere och kollade förrådet för en timme sen, mörkt som natten fortfarande och förstår att hon inte kan tömma nåt. Ringde till typ växeln eller nåt, hon kopplade mig till K så jag fick tjata lite mer på honom, stackars. Han skulle "kolla på det" vad det nu innebär. Ska se om jag hinner en sväng förbi (beror på hur snabbt jag skriver eftersom jag ska gå om bara några minuter) innan jag åker till jobbet, annars ska jag kolla när jag kommer hem igen. Är det fortfarande natten där, då är det bara att säga till K på måndag på besiktningen att vårat förråd i gamla lägenheten kommer inte vara tömt på utflyttningsdagen. Pasta!

Nu ska jag kila, får kolla nån annan klocka hur jag ligger till i tiden. Skynda, skynda.
Ha en bra dag och mysig fredag!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Usch, tyckte nog inte rubriken passade sen efteråt, haha! Men nu SKA jag åka!

2008-06-27 @ 13:43:16
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Detsamma =)

2008-06-27 @ 14:22:37
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0