Cloverfield!

Så hette filmen. Men jag var ju nära, haha.

Har fått börja om från scratch nu med testbloggen. Så kan det gå. Kände inte för att fortsätta sen men det kommer. Tålamod är en bloggares bästa vän, eller vad sa han?

Thekakorna var mums! Våran ugn är ju lite koko bara, så det blir ju sket varm fastän man inte har så varmt inställt. Ett bevis är väl att den "knappen" som man ska trycka på när man öppnar luckan, smälte när vi hade ugnen på 225C i en halvtimme eller så. Kändes inte riktigt rätt. Så kakorna skulle vara inne 10-15 minuter, efter 10 minuter tog jag ut dom och dom var preciiis på väg att brännas uppe på. Men innuti var dom fortfarande lite "degiga". Väntade en stund (ganska lång sådan) och tänkte använda eftervärmen för att kanske få igång mitten men icke. Men det blir nog helt okej till frukost imorgon, när det stelnat och så. Dom var i alla fall super smaskiga så det ska göras igen! Och det blev riktigt mycket.
Och mättande. Tog en och en halv nån timme efter maten och blev verkligen knömätt. Nu har det la gått nån timme till och jag får knappt ens ner nåt att dricka, haha! Men så är det, blir ju perfekt frukost imorgon. Perfa!

Är på riktigt film-humör nu. Men hittade inte direkt nåt att se på. Trots att O har datorn full av filmer men inget som kändes lockande. Så kom jag på att jag hade Despreate Housewives, Lost och One Tree Hill att titta på. Har sparat sen säsongsavslutningarna så nu passade det bra.
Har ju egentligen annat att titta på också men nu är det nog dags att kolla in säsongsavslutningarna. Och sen sova, känns inte alls fel.

Kommentarer
Postat av: sussi/luletjej

Du ha rinte fundera på att felanmäla ugen ^^ Den är ju inte frisk..

2008-06-22 @ 08:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0