Trött (på/och) Scrubs

Haha, klockan är bara 20:54. jag tror jag blir tokig! Somnade till en stund förut mitt i Scrubs, för nån timme sen eller så. Är så galet trött. Och klockan är bara 21 så än kan man inte lägga sig, typiskt. Ska göra ihop lite chokladpudding och grädde pratade vi om, får se på det. Lite mer Scrubs blir det väl innan vi somnar.
Det var tyvärr inte så bra och roligt som jag hoppats på. Men sånt är det, kul att ha sett det. Undrar bara när nästa kommer, eller om den säsongen är kort för det med strejken.
Jaja, nog tjötat!


Hmm, kollade och denna säsongen är bara dessa elva avsnitt. Sen skulle det kommit ett sepcial avsnitt men det lades ner. Så frågade är om det är strejken eller vad dom gjort med Scrubs sen?
Denna säsongen visades i Usa från slutet på oktober till början av decemer, sen var det uppehåll till april och sen slutade säsongen i maj. Hoppas det kommer fler, det ser man väl ikväll eller när man ser det sist avsnittet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0