Tiden går!

Jisses, det var bara 49 minuter sen jag skrev det när jag kom hem. Då kikade jag här en liten stund efter och städade sen. Vek lite tvätt, "slängde" tvätt, bäddade, sopade, gick med sopor. Men så är det så jäkla varmt och klibbigt i luften, så svetten sprutar ju bara man andas.
Ska nog diska sen också, sen svisha lite till. På nåt sätt ser det ut som jag gjort skit mycket, på ett annat sätt ser det ut som jag inte gjort nåt. Så man blir ju lite sådär 50-50 för att fortsätta. Men det kan ju vara en bra idé med disken först.

Tv:n står bara på, blev femman. Nåt program som heter Stilpoliserna. En tjejen där, ena "polisen", känner jag igen så mycket! Mica Paris hette hon tydligen, googlade men hon är tydligen sångerska? Men kände inte igen nåt hon gjort? Ahh, youtuba henne då? Kände inte igen henne där heller. Är nästan säker på att jag sett henne prata, för det var främst rösten jag kände igen. Så irriterande när man inte kan komma på sånt!

Kommentarer
Postat av: Tessi

men då är det ju helt okej om det är bra betalt ju ;D

2008-07-14 @ 22:00:51
URL: http://tessiilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0