Telefonlista

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Hahaha, neeej Blå Stjärna kommer aldrig få en puss från mig!

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Ingen direkt, har aldrig ens kontaktat Mobil info, haha!

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Japps, hem till söta Farmor & Farfar!

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Japp, Marie är allt rätt söt.

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
Koden till ena bankomatkortet, well det var väl trevligt, haha!

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Det var nog genom pappa, eftersom det är farbror var det nog så vi sågs första gången.

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?
Nope, det var lääängesen jag var på Bosses, tyvärr?

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Hoppas det dröjer länge innan jag behöver åka till sjukhuset igen, lääänge!

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Brukar väl komma överrens med kundservice, så även KundserviceINT borde la funka..?

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
Hahaha, neej har inte kommit iväg med chifen än, kanske kommer nån dag?

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Vill ju inte gå ut med så många andra än Oscar, och det var Emma som lurade på oss 3 så njaaa.

KÄNNER DU NUMMER 1?
Känna och känna, Angereds butiken, nja det gör jag nog inte.

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
Hoho, kärleken och jag, vi pratar om det mesta!

HAR DU KYSST NUMMER 29?
Haha nej, har säkert pussat kussebullen men inte kösst!

VAD HAR DU OCH NUMMER 32 FÖR RELATION?
Det är fastern min.

NÅGONSIN SKADAT NUMMER 24?
Nej, jag är oftast snäll mot Per.... tror jag?

NÅGONSIN FÖRSÖKT OCH MULA NR 27?
Posten?? Hahaha neej, never!

HAR DU OCH NUMMER 95 BRA KONTAKT?
Har inte så många där faktiskt, Oscar på 45 var sista.


Tog för övrigt, för den intresserade, från den gamla telefonen eftersom jag bara har 18 kontakter i den nya tills jag hittar lappen med alla nummer jag skulle ha efter dom tömt telefonen, smaaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0