Snart bär det av

Nu bär det alldeles straxen av till sjukan. Trött som bara den, det gick inte att komma upp vid 6 eller strax efter, så det blev närmare 7. Har la varit vaken en halvtimme typ.
Börjar bli hungrig, grattis. Försöker få i mig ett glas vatten men det tar emot lite. Det är ju inte direkt så gott och än mindre när man vill ha sig en god macka.

Pipisarna är igång igen. Dom sitter och pratar och är så trötta. Kanske är Lova som berättar god natt saga? Hehe vem vet? Ska nog bli gott för dom med lite lugn och ro idag. Och då ropar Gismo, haha! Undra om han kan läsa tankar?

Nu borde mamisen komma snart så jag ska se om jag hinner kika morgonrutinen innan.
Ha en bra dag så länge så hörs vi när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0