Så smidigt!

Fy vad jag gillar att bo här (förutom allt strul som är/varit men själva området då)!! I förra lägenheten gick jag alltid en kvart innan bussen gick, 20 minuter för att inte alls ha bråttom eller om jag skulle slänga sopor eller nå.
Här går jag 8 minuter innan bussen går, kanske nån minut tidigare om jag ska slänga sopor men funkar med samma tid också för det ligger till så mycket bättre här.

Och när man ska handla. Där hade vi bara Tempo som hade öppet till 19, kul när jag slutar jobbet 19.15.
Här har vi Lidl till 20 eller ICA till 22 om man så vill! Det är ju bara så coolt.

Sen att bussarna går så mycket smidigare här ifrån än där ifrån. Det är ju inte tråkigt. Så ja, bortser man får allt bröt som varit (som förhoppningsvis är klart mycket snart) så älskar jag att bo här! Och att nästintill kunna ropa till farmor här gör ju inte saken värre. Nej, nu är det 9 minuter tills bussen går, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0