Nattligt besök

Ja, här i bloggen då, haha!
Fick bara inte sovit förut, det ena och det andra. Så jag gick upp och tittade lite tv så Oscar skulle få sova ifred. Funderar på att städa lite, bara plocka och så som inte stör Oscar eller grannarna. Har man inget bättre för sig klockan 4 en morgon så, hah.
Det är ju ändå två timmar kvar tills han tänkt vakna. Sen ska vi ner och se så han kommer in och så där. Inte nog med att doms strular för oss med lägenheten och så, dom kan varken lämna ut rätt eller någon info om sommarjobb. Så tröttsamt så jag vet inte vart jag ska bli av.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Kissa först och främst, så får vi se sen vad morgonen har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Sandra

det var rart gjort av di g:D

2008-07-14 @ 03:57:54
URL: http://sandrastenhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0