Lite skojigt kanske

MSN:
min mail: Har dom som ska ha den.
mitt namn på msn just nu: I wouldn't mind being married to you. Would you mind being married to me?
den fjärde online på min lista: Hannaaa.
den tionde online på min lista: Haha, är inte så många online!
de tre sötaste online på min lista: Älskling, Hanna och systeryster.
den fjärde offline på min lista: En av kussebullorna.
tionde offline på min lista: Adam.


DATOR:
min bakrundsbild: En tooor orange/gul blomma men röd bakgrund.
min skärmsläckare: Klock-tiden flängandes fram och tillbaka, hit och dit.
antal ikoner på skrivbordet: 24 stycken, hoppsan!
så mycket är jag inne på datorn: Lite då och då, haha!


SÄNG:
är sängen bäddad? Njae, även om vi börjar bli duktiga på det så sviker vi ibland.
är din säng stor? Inte störst, men stor, och framför allt lagooom.
hur många kuddar sover du med? Två egna och två av Oscis, hihi.
vad finns i sängen nu? Täcket och kuddar vad jag vet?
färg på ditt lakan? Själva lakanet är bara svart.
spenderar du mycket tid i sängen på morgonen? Sovandes, ja.


RUM:
stort eller litet rum? Lite för litet, men rätt lagomt.
färg på väggarna? Mörklila.
spegel på rummet? Nope.
fönster? hur många? utsikt? Två (eller ett dubblet) och ser en annan gård, fast mest träd och en kulle. Och hus då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0