Goden morgon

Ojojoj, snart har jag varit vaken en timme. Somnade så gott igår så jag vaknade lika gott idag, nästan. Satte klockan på 8.30 för att kunna ligga kvar lite. Sen somnade jag nog om rätt rejält för sen ringde den 8.49 igen men så kan det gå. Ingen fara på taket.
Sov lite tokigt bara, såg när jag gick upp att halva täcket låg utanför påslakanet plus att det varit väldigt fuktigt hela natten. Kom på att det nog berodde på att balkongdörren stått öppen och det har regnat. Känns liksom sliskigt, klibbigt, fuktigt.
Ska nu jätte strax gå och koka makaroner, steka kalkon och hacka mer grönsaker. Tänkte igår att jag skulle göra massa sallad så skulle jag slippa göra nåt idag. HA! Det gick ju bra, det var ju så gott så snart är det slut!

Känns som att djuren i buren börjar bli mer sams också. Är bara så rädd att Gismo ska bli utfryst från dom andra. Dom små sitter oftast och gosar med Lova hela dagarna (eftersom dom är nattdjur så gör dom inte mycket när vi är uppe) och Gismo sitter för sig själv och ser ledsen ut.
Ibland kommer nån av dom små ner till honom också men det är inte ofta.
Ska ringa och höra med veterinären sen i veckan vad som är bäst att göra. Frågan är ju vad som är bäst för honom, att vara själv i sin bur eller vara själv i den stora buren. Stackar gubbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0