God nattis

Jisses, nu är det god nattis. Helt otroligt egentligen att vi går och lägger oss så tidigt, men så skönt!
Skulle ju sovit ut imorgon men tror jag ställer klockan på 9-10 eftersom jag ändå måste upp innan 11 för att ringa. Ska jag ställa klockan kan jag lika gärna ställa den så jag kommer upp i tid och kan göra saker, om jag vill.

Ska dessutom sova lite mer normalt i natt. Men sängen i ramen då alltså. Boxen är lite tjockar än tänkt, så den sticker ut på kanterna över ändgaveln, men vi får köpa nåt överdrag och ha på. Och överkast så klart.
Och Oscar sa förut att han tyckte vi skulle gå ner till Hemtex imorgon och kolla på gardiner, vaa?? Men det känndes rätt logiskt, man måste ju inte ha ett visningshem för Jysk.
Jaja, nattis var det då ja. Sitter här och bubbla då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0