För dom med partner:


Älskar du din pojkvän: Absolut!
Träffas du och din pojkvän ofta: Inte tillräckligt, haha!
Kan du prata om allt med din pojkvän: Så länge han lyssnar så.
Skulle du kunna dö för din pojkvän: Nej, än ska vi inte dö.
Anser du att du alltid finns där för din pojkvän: Självklart!
Kan din pojkvän alltid göra dig glad: Haha, jaa!
Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans: Jag säger snart två och ett halvt år.
Är din pojkvän snygg: Som ingen annan!
När träffades du och din pojkvän sist: Innan jag gick upp igen.
När ska du och din pojkvän träffas nästa gång: När jag går och lägger mig igen, hah!

Kommentarer
Postat av: Gissa ;)

Hihi nu ser du att jag läst...Du är söt :D

2008-07-04 @ 11:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0