Fix och trix

Fy så skönt att komma upp i tid! (Eller inte, när jag först skrev "Få sås könt") Hade klockan på 9 sen vaknade jag nån gång och måste springa på toa, kollade på klockan om det var nån idé att lägga sig igen. Det var det inte, den var nästan 8.40 så jag satte mig här och vaknade lite. Och gör det fortfarande. Men är strax redo att dra igång en tvätt och en disk. Vilket hade haft en fördröjning på typ en timme om jag vaknat med klockan.

Marie har fått ut lille Ricard också. Jag brukar alltid ta ut telefonerna ur väskan och sätta på ljud när jag kommerhem från jobbet. Igår glömde jag. Då skickade hon strax innan 22 att han hade kommit. Smidigt.
Ska se när dom orkar med besök så ska vi tassa dit och titta bebis. Muuums!

Jaha, då kör vi! Eller jag då, Oscar som gick upp för si sådär 20 minuter sen är fortfarande lite tröttis, men det betyder ju inte att jag inte kan börja!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra måndag :)

2008-07-07 @ 09:38:54
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0