Who's da man?

Hanna: Som "tur" var så var vi ju inte hemma, men om man varit och sen står dom och glor? Ibland blir man rädd för dagens folk...





Sitter och pratar med Putti på MSN. Diskuterar det faktum att Oscar är min hemmafru (hemmaman vill han, men det låter inte lika kul).
Det hela börjar med att hon säger att hon är lat för att hon varit ledig länge.


Jenni säger: Hehe nu kommer du snart ligga på soffan varje dag med en bärs i handen ;)

Putti säger: haha nä så långt ska ja inte gå

Jenni säger: Och när Kevin kommer hem från sitt tredje jobb "Ööööhh!! Var är middan?! Ge mig mat nuuu!" :p

Putti säger: hahah bättre så än om de e tvärtom iaf ;)

Jenni säger: Haha jo iof :p Som här då ;) Nee, inte riktigt men...

Putti säger: hehe men lite så?

Jenni säger: Jag kommer hem från jobbet iaf :p Sen brukar han väl ha maten klar när jag kommer men ;)

Putti säger: de e ju bra,, en gentleman som lagar mat till dej ;)

Jenni säger: Hehe min lilla hemmafru ;)

Putti säger: hehe lite liknande hos oss. fast när de gäller mat e de egentligen ingen som gör nåt :p mest jag då.. men annars e de kevin som e hemma o ja e den som går ut med kompisar o festar ibland o så. han tycker om o hålla sig hemma :)

Jenni säger: Hehe okej :p Jag jobbar till sena kvällen och Oscar är hemma så tidigt så han städar och lagar mat och sånt ;) Sen kommer jag hem och äter och sover innan jag ska till jobbet igen :p

Putti: hehe you're the man!

Jenni säger: Japp, när jag kommer hem knäpper jag upp byxerna, fiser och slänger dasen på bordet :p

Putti säger: haha :p

Kommentarer
Postat av: Jasas

Jaaaaha, jag läste det som att ni var hemma! Men dem var idioter ändå. Och jag blev upprörd, ändå :P

2008-12-05 @ 19:50:54
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0