MSN babbel

Hanna: Nej, jag såg dom ju när vi gick upp, och mötte dom i trappan. Men ja, jag blev lite halvt skogstokig jag också!
Dom hade nån uppgift om mat och sånt, så han ska intervjua om hennes intollerans. Hon kan inte äta varken gluten eller laktos så dom ska prata om hur det är att leva med det och sådär.

Anneli: Hah, ja lite som här kanske. Jag städade där för inte så länge sen (vi har ju ändå bara bott här i lite över fyra månader) så nånstans där inne borde det ju vara lite städat?





Så mycket kul jag tankat till mitt lilla PhotoShop! Massa krusiduller och grejer. Så kul, så kul!
Men hade inte riktigt ork att sitta och lägga in allt nu, men det kommer. Så kommer väl en lite roligare header och sådär också. Så mycket jag vill, så lite jag kan.
Men det kommer, det gör det! Som jag säger så ofta till Carina "Nu kan jag detta, akta dig för snart blir jag chef!" - allt löser sig på nåt sätt till slut.

Sitter och pratar med Anneli på MSN. Kul när man hinner "ses". Hur många gånger har det inte vart att hon tjoat när jag gjort nåt annat, haha. Brukar alltid vara när jag är upptagen annars. Men nu så, har jag absolut ingenting för mig egentligen, så då passar det perfekt!
Så gott att gått igenom hela registeret, så att säga. Prata om lite allt möjligt mellan himmel och jord.

Funderar på att lägga mig, men jag är ledig imorgon och måste gå upp senast 11 (tror inte jag sover så länge, men OM så är det senast) så det är ju ingen panik.
Och tro't eller ej, men Oscar har inte sagt nåt om att vara trött. Igår var klockan nog runt 21 när han började gnälla och grina för att han var trött. Fast det är väl för att vi hållt oss upptagna.

Haha, hur lät inte det då? Ne, men vi såg Alvin and the Chipmunks förut. Inte så bra som jag trott och fått uppfattningen av. Sen ville jag sett Barnhemmet men Oscar lurade mig att se Wall-E så vi började med det.
Sen sitter han och spelar GTA4 som kommit ut (wohoo, typ). Så han hinner väl inte bli trött, gott det.
Jag får återgå till Anneli så håller jag mig vaken, toodels.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Åh på så vis! Then I know!



Ja det är skoj att tjabba loss på msn ibland :)



Kul det låter med PS, själv så har jag inte satt mig in i den världen än men det kommer väl i framtiden någon gång :)

2008-12-05 @ 22:53:00
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0