Typ, känsliga läsare varnas?

Jaha, god morgon på mig.
Vaknade för snart en timme sen och var tvungen att springa upp och kissa. Drömde att jag var kissnödig och allt, just för att jag var det på riktigt. Och när jag kom tillbaka sa Oscar att klockan bara var 3.30 så han fick sova mer.
Gott, skönt det liksom.

Somnade om sådär. Kändes inte riktigt bra när jag la mig.
Har halvsovit jätte konstigt. Har drömt massor samtidigt som det känns som jag sovit med ett öga öppet.
Sen vaknade jag mer ordentligt. Mådde så illa så jag tänkte jag skulle gå ut och dricka kallt vatten och hoppa att det lugnade sig. Eller hur?

Kändes som det var bättre att svänga av till toaletten och jag hann knappt sätta mig på knä bredvid innan det flög upp. Mums.
Hoppas verkligen att det bara är en sån där snabbis grej, men det blir inget jobb idag i alla fall. Dumt att riskera nåt ifall ifall. Så det blir att ringa Pippi om si sådär några timmar.
Hujeda mig...

Mår fortfarande illa. Smakar äckligt i munnen. Känns äckligt på tänderna.
Men jag ska försöka lägga mig igen, om det går. Är ju lagomt trött också, även om jag somnade säkert innan 22 igår kväll. Wow liksom.
Jaja, behövde bara få i mig lite vatten och sitta en stund. Precis lagomt för ett blogg inlägg, hehe.
God natt igen då.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Usch för att spy!! Jag spydde sisådär 10 ggr i söndags men det var ju bakfylla då, haha.

2008-12-04 @ 10:41:28
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Jasas

Men fy fan, stackars dig! :|

2008-12-04 @ 19:29:00
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0