Sicken dag!

Han kom hem, strålade av glädje och utbrister: "Jag ska få byta klass!"
Inget ont om personerna i hans nuvarande klass, dom är lite speciella - ja, men jag tror det blir mycket bättre för honom att få byta. Nog för att han är lite stolt och glad, men det kan man få vara, hähä.

Annars har jag städat toaletten idag, städat buren och sovrummet medans Oscar tog köket så här är så fint så! Nu är det bara den där klädkammaren som spökar... Men den är på G. Vi har slängt sopor och pantat idag så hälften är tömt, haha! Ne, men det ska bli gott när den är klar.
Har sån lust att fixa nu, men Oscar sover/försöker sova så det känns dumt.

I övrigt tänkte jag ringa far min imorgon och höra om han ville komma hit på fredag. Tänkte han skulle överlämna våran tomtestad som vi alltid byggde upp tillsammans. Nu ska den få flytta hit för han "får inte ha den hemma", typ. Så tänkte jag att han skulle få skruva upp nya duschstången och få lite kaka för besväret, haha. Jag är ju så snäll!

Funderar på att krypa ner hos Oscar nu. Har till och med stängt av Sims, så det är verkligen på G. Han har fått börja lägga sig före mig eftersom jag ändå inte somnar, så ligger jag och tjatar tills jag väckt honom så han inte kan sova.
Inte alls bra, så jag får lägga mig sen när jag är tröttare. Typ nu eller efter lite tv tittande.
I vilket fall så säger jag god nattis nu, så kommer jag nånvart snart.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Mysigt med tomtestad - DEN MÅSTE FOTAS, HÖR DU DET? (eller läser iaf).

2008-12-11 @ 19:46:02
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0