Litet tecken

Hanna: Mm, vi har det bra ihop. Riktigt gott. Tack för att du är så fin!

Ann-Sophie: Duuuuktig kicka, haha!





Nu ska jag tydligen gå och lägga mig. Verkar som vi tänkt bli duktiga på att lägga oss i tid igen. Asch.
Bidde en rätt bra dag idag. Vi var rätt sjuka, höhö. Ne men jag är förkyld och Pippi är förkyld. Så blir man liksom slö och seg så det har gått sådär. Men kul har vi i alla fall haft.
Blir eventuellt imorgon också, ifall Pippi inte mådde bra. Så får vi väl se hur det blir med pappa, om han hämtar mig eller nåt. Eller om det blir nåt alls för han har inte ringt idag. Får ringa honom imorgon då.

Ja, tänkte bara jag skulle lägga in lite innan jag la mig i lite bevis på att jag lever.
Blir väl nåt mer imorgon antingen på morgonen bara eller innan jobbet. Vi får väl se hur det blir, den som lever får se. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

vad snäll du är som visar lite livstecken! ;D

2008-12-04 @ 10:42:24
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Jasas

Åh tack! Tack själv för att du är så fin! :)



Man kommer i sina sovperioder.. eller iaf jag.

2008-12-04 @ 19:30:09
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0