Lite segt

Hanna: Nepp, inget julkort än... Men jag väntar, tih!
Vad tråkiga ni var dåå!
Det (arga) gick över rätt snabbt sen, som tur var.

Ann-Sophie: Vad tråkiga ni var dåå!

Anneli: Hah, dom är nog bara slöa. Men vem vet, kanske dom slarvat bort bara dina?

Erika: Wiho, får kika in då!

Stefan: Gu så gulligt! Kul att nån vågar visa sig, hehe.





Jahaa, god morgon kanske? Vet inte om det är morgon än, klockan har inte ringt.
Vi höll på och spelade in igår, när Oscar tjatade att jag skulle gå upp, för att jag skulle ha det som alarm signal eftersom jag blir så sur när klockan ringer nu för signalen jag har nu är så dålig.
Så glömde jag ställa om klockan till morgon! Som tur var vaknade Oscar så jag kom upp.
Inte för att det är nån panik typ, för jag har vart vaken en timme och bara suttit och läst bloggar (ligger bara 200 inlägg back eftersom jag varit så slö och inte haft nån data lust direkt) och jag ska ändå inte gå förän om två timmar. Så det är luuugnt vettu.

Annars är det jobb idag. Stänger med Pippi och Jessica så det blir kuuul.
Sen är jag ledig i hela TRE dagar! Mamma Mia sist jag var ledig så länge var i början av december. Men å andra sidan så jobbar jag 26:e och sen har jag inget mer schema, så det skulle kunna bli mycket ledigt, så jag ska nog inte klaga.
Och det gör jag ju inte, även om det är skönt att vara ledig ibland.

I alla fall, nu har jag inte tid med detta igen. Oscar ska äta frukost och då får vi se Prison Break. Ligger back alldeles för mycket så egentligen har jag noll lust. Sen ska jag återgå till bloggarna. Here I come!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag har satt mamma på "sms-alarm", alltså, att hon måste sms:a när(om?!) julkortet kommer fram ;) Skönt med lite ledigt för dig sen då, får hoppas det inte håller i sig för länge sen efter jul ;D

2008-12-22 @ 10:20:46
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Varför var vi tråkiga? :P Nu vet jag att du fått julkortet, tihihihihihih.

2008-12-22 @ 13:21:04
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0