Julkort

Hanna: Haha, jag det är bara du som är konstig, blink blink!

Ann-Sophie: Hah, jag ska försöka men du vet ju hur jag är... OJ, vad var det för dröm? Nu blir jag ju nyfiken!





Nu har jag suttit i över fyra timmar och bara pysslat julkort, och alla är klara!
Har sorterat vem som ska få vilka och sådär. Imorgon får jag skivar kuverten, eller imorgon kväll för vi har nog inte alla adresser. Men så kan det gå, man kan inte ha allt planerat och gjort. Och ett sent julkort är väl bättre än inget?
Har fotat också, så dom bilderna kommer väl in imorgon eller sådär. Står ju inte på vilka som får vilket, det vore ju fusk. Men då, alla som läser här och förväntar sig ett julkort, vet ni att det kan dröja men så kan det gå.

Nu ska jag i alla fall lägga mig. Har jobbat idag, var till och med snäll och stannade en timme extra så Filip fick gå en timme tidigare, det kallar jag dagens goda gärning.
Och imorgon jobbar jag också, så klart. Fast bara fyra timmar om allt går som det ska. Men det vet man ju aldrig när det gäller oss. Det kan gå precis hur som helst.

Hann prata med Carina också (som inte var där) om hur hon spöat pappa igår.
I poker alltså. Dom spelar ju tillsammans ibland på datorn, och igår var det en turnering på riktigt, face to face liksom. Så hon kaxade sig lite dagen innan och sen när hon slog ut honom skickade hon SMS till mig och sa att hon tagit hans pengar, haha! Så jag får väl ringa imorgon eller nåt och fråga hur det gick för honom.
Ingen som väntat sig att "en liten tjej"skulle spöa dom flesta. Dom var 47 (tror jag?) spelar totalt, hon och en tjej till och Carina kom på 16:e plats, det är bra jobbat!

Så, som jag sa till henne: om jag behöver låna pengar nån gång är det henne jag ska gå till och inte pappa.
Och jag säger bara att det är tur att jag redan fått min julklapp, annars kanske det legat i farozonen! Mja, kanske inte, men det var lite kul eftersom dom inte väntat sig det av henne.

I alla fall, sova var det. Ska först kolla hur många inlägg jag skrivit (Oscar som undrade) och sen göra mig i ordning och sen, äntligen sova.
Så god natt, alla tysta (och Hanna och Anso också, så klart), sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Har du fått vårt julkort? :D

2008-12-21 @ 09:29:07
URL: http://jasas.se
Postat av: Ann-Sophie

Jag drömde att du skulle grogga med mig, hehe. Du var så uppklädd och sminkad och glad! ;D

2008-12-21 @ 18:16:59
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0