Då kör vi!

ANSO: Aahh, du är ju en sån pärla!!! Kolla, kolla så braaaa!!! :D Fan vad glad jag blev nu!

Carro: Nej tack ;)

Hanna: Taack för alla kommentarer, tihi. Låter ju som ni kommer få en super bra nyår, dels trevligt sällskap och när man kan sova så länge man vill - och klarar vara ifrån Mio hihi.
Mouaha, det tänker jag hålla hemligt tills det blir aktuellt med telefonen, lite mystik sådär? Men ingen SE kan jag lova, nono! Nokia for me.

Anneli: Hehe, ingen fara det löste sig ju. SÅ braaa!





Nu har jag startat med låsta inlägg. Istället för att låsa hela bloggen så skriver jag privata och oprivata inlägg där som jag inte vill visa för alla, och lite lagomt här. Såå, för den som är intresserad så går det att maila på [email protected]

Nu luktar maten smarr. Fläskfilé, klyftpotatis och vitlökssmör. Luktar så dundrans gott! Och det var så länge sen vi åt det så det kommer bli mega gott!
Haft en rätt bra dag på jobbet idag, ännu en dag imorgon då jag även ska försöka göra klart min nyårs outfit. Det jag har än så länge är svarta leggings och en grå stor t-shirt med lite tryck i vit, grön, rosa och lite sånt. Ser lite 80-tal ut men det kändes fett nice.
Så jag ska jaga helst rosa benvärmare, annars blir det rosa strumpor. Men jag vill hellre ha rosa benvärmare så kan jag ha mina vanliga, vita, strumpor under. Men det kommer bli fiiiint. Oscar där emot tycker jag ser ut som jag ska ut och jogga, haha! Kan jag väl förstå så sett.

Kommentarer
Postat av: Jasas

COOLT MED 80-TAL, det bästa årtiondet att vara född på - helt klart ;D



Jag vill ju SJÄLVKLART ha inlägg till den låsta bloggen!!!!! Men jag får la maila ändå! :-*



Anso är gräjt!

2008-12-29 @ 22:00:43
URL: http://jasas.se
Postat av: Jasas

COOLT MED 80-TAL, det bästa årtiondet att vara född på - helt klart ;D



Jag vill ju SJÄLVKLART ha inlägg till den låsta bloggen!!!!! Men jag får la maila ändå! :-*



Anso är gräjt!

2008-12-29 @ 22:00:49
URL: http://jasas.se
Postat av: Ann-Sophie

Det var ju gött att min förklaring hjälpte, hihi. :D

2008-12-30 @ 05:49:39
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Anneli

Sicken nyårs-outfit ;) Och vilken framförhållning du har, själv har jag noll koll på vad jag ska ha imorn. Men nått varmt om man ska kunna gå ut och se på fyrverkerier ;D

2008-12-30 @ 20:29:59
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0