Brushes?

Nu kommer PS bli så mycket roligare. Håller på och tankar massa brushes (säger man "penslar" på svenska? Alltså i PS?) så snart ska jag sätta mig och leka lite. Blir bra tidsfördriv för dagen, om datorn låter mig.
Hittade massa kul och spännande, nu förstår jag hur folk kan göra headers och annat som dom gör. Man får ju lära sig och sådär, men det blir ju tusen gånger lättare med allt detta.

Sen ska vi väl orka ta tag i klädkammaren. Möö, sådär lust med det. Eller om en städar buren och en är där inne. Men det måste göras nåt åt, men det är ju inte kul precis.
Sen, har jag inga planer för dagen. Pratade med mamma innan och så länge hon inte blir förkyld så åker vi till ukki imorgon som fyllt år tidigare. Kanske åker till jobbet för att fixa utegården och så.

På söndag skulle vi till pappa eftersom Lena fyllt år, så då får vi nog åka med mamma ner på söndag morgon. Oscar ska intervjua henne för ett skolarbete så då åker vi nog med och sover där på lördagen (kanske färga hår, iiih). Sen gå till pappa.
Seen, buhu... Det jag bävjar för. Avslutningen på badet. Usch, känns inte alls kul. Kommer sakna alla så mycket. Så tråkigt att dom "försvinner". Och så vet vi inte hur det blir nästa termin, om vi ska ha nån grupp eller hur det blir.
Hua!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Trist det med badet :| Men det blir nog nästa termin! Jag håller tummarna iaf :D



Vad ska Oscar intervjua om?

2008-12-05 @ 19:53:24
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Jag började städa klädkammaren en helg. Tröttnade efter ett tag så slängde bara in alla grejer igen :p Men längst in och underst är det städat ;p

2008-12-05 @ 21:42:27
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0