8 saker

Hanna gör allt för att jag ska blogga, utmanar mig och allt möjligt (men det gör inget, mer sånt!) så här kommer en lista till, med åtta saker, kunde man inte listat ut va?



Reglerna är:
Publicera reglerna på din blogg.
Svara på 8-sakerna.
Meddela de utmanade på deras bloggar.

 

8 Favoritprogram
1. Desperate Housewives
2. One Tree Hill
3. Heroes
4. Prison Break
5. Lost
6. Lipstick Jungle
7. Grey's Anatomy
8. 2½ Men

 

8 Saker jag gjorde igår
1. Sov
2. Spelade Sims
3. Fick bra besked om mammas jobb
4. Facebookade
5. Åt mat
6. Tvättade
7. Tittade på TV
8. Fortsatte se Wall-E

 

8 Saker jag ser fram emot
1. Jobb i eftermiddag
2. Helgjobb med Pippi
3. Se Oscar ikväll
4. Laga min goa mat
5. Slutet på Wall-E
6. Sooommar, eller vår först
7. Julaftonsmorgon
8. Framtiden

 

8 Saker på min önskelista
1. Nya möbler till vardagsrummet
2. Jox att fixa ordning badrummet
3. Få klart allt vi rullat igång som andra avslutar
4. (När allt är klart) få känna glädjen hemma
5. Fast jobb?
6. Trollspö
7. Stor, glad och lycklig familj
8. Mer lycka än materiella saker

 

8 Personer jag utmanar
1. Jisses,
2. det
3. går
4. inte!
5. Gör
6. om
7. du
8. vill!


Kommentarer
Postat av: Jasas

Ler verkligen åt att du tycker om ditt jobb så mycket som du gör =)

2008-12-09 @ 20:05:11
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0