Mys på altanen

Skit dag, skit dag, skit dag. Så har jag tänkt hela dagen. Sen när jag skulle gå hem från bussen såg jag att farmor precis stod i dörr öppningen för att ta sig en cigg så jag tänkte gå ner och säga hej. Hej:et varade i en timme, haha! Ja vi satt där och babblade i en timme på balkon altanen. Om allt möjligt. Så mysigt. Och framförallt: inte alls varmt!
Så då blev dagen genast mycket bättre. Trots att jag ännu inte varken ätit eller duschat så jag får göra det senare imorgon trots att jag måste åka så attans tidigt och hej och hå vad jobbigt allt blev igen.
Antingen får jag gå hemmifrån typ 8.40 imorgon och vänta typ en halvtimme på Malin. Eller, om mami svarar, så åker jag bil strax innan 10. Jag föredrar helt klart det senare alternativet. Får slå en pling till mami och höra. Brb.

Inget svar hemma...

Inget svar på mobilen... Hmm, vad är detta? Vi provar igen...

Nehe, får inte tag på henne. Får försöka få tag på henne imorgon istället, men sikta in mig på bussen klockan 9 - skoj. Nu ska vi nana, något försenade men jag skyller på maten och Karl.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0