Idag alltså...

Helt otroligt, jag har varit vaken i en timme. Vet inte vad jag ska göra av dagen idag? Tvätta lite tänkte jag. Så typiskt när man ska ta sig en latis dag och så vaknar man så tidigt så dagen kommer bli jääättelång! Tänkte att jag kunde ju laga värsta maten sen, men jag ska ju äta mina smarriga rester från igår. Nu kan jag leva på lax i ett par dagar, haha. Smarrigt värre var det.
Ska ta mig en paus i Hollywood 7 och äta frukost med Oscar till Eureka. Så får vi väl se vart dagen tar vägen sen. Jag kanske hinner se de resterade 10 avsnitten av Hollywood 7? Haha, så tråkigt det kan vara att inte göra nånting.
Jaha, mat då så magen slipper skrika så. Lär säkert återkomma snart!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Varför inte träffa någon vän om du ändå bara ska ta det lugnt? :D

2008-08-13 @ 09:26:09
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Svar: Oki doki.

2008-08-13 @ 18:08:57
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0