Uppe före ungen!

Ja tuppen har nog varit vaken sen länge, men både ungen och snubben ligger fortfarande och sussar, helt otroligt!
Brukar annars vara Anton som väcker mig nån gång runt 7 (+/- en halvtimme) så han får titta tv tills jag orkar dra mig upp runt 8-8.30. Han brukar ju lägga sig vid 21 och vi, pja dagen efter.
Men så! Igår gick vi och la oss, minns inte när men sov nog allt vid 23. Så när jag vaknade och inte kunde somna om i min sardin burk så gick jag upp. Klockan 6.30! Vet inte vad som flög i mig? Tänkte nog att klockan skulle ringa om en timme, ingen idé att ligga kvar då.
So here I am. Och fortfarande inga vakna. Men som sagt, klockan ringer snart eftersom den lille ska iväg på simskolan idag. Känns som jag tog i lite med tiden, men hellre att han går upp tidigt och är klar före dom ska åka än att han blir sen i allt.

Jaha, vad ska man hitta på nu då? Tvätten väntar när han har åkt, men det är ju nästan två timmar dit. Och cirkus tjugo minuter tills han ska vakna.
Det löser sig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, ja det är bra att vara uppe i tid :) Och bäst är det då man vaknar av sig själv..

2008-08-24 @ 09:51:46
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0