Tröttare än tröttast

Förlåt Hanna och Frida att jag är så tråkig och inte svarar på era kommentarer (trots att jag lovad dig Hanna) men jag är verkligen SÅ trött! Började ju 8 i morse. Vi var fyra pers, haha! Så vi sprangrunt och det gick jättebra. Hela dagen har det varit full rulle, jag älskar sommar utförsälningen! Det är så mycket att göra, prata och pussla. I love, I love, I LOOOVEE!!!
Sen kom dessutom leveransen några minuter innan öppning, så då hade man ju att göra hela morgonen. Annars kommer den inte förrän 12-tiden.
Så jag skulle ju gå till 16 idag minst, men gärna 18 om jag orkade. Och jag kände att jag får banne mig ta hela dagen idag, lär ju få sota för det imorgon men det var det värt. Kändes bra att göra en heldag.
Men är då som sagt trött nu. Ska bara skriva här och sen hoppa i bingen, japp. Får se om jag slår på TV:n, umgås med Oscar eller bara släcker och säger god natt.

Imorgon ska jag och farmor åka och shoppa caféset till henne. Och nya spisen kommer!! Snacka om att det var på tiden! Ska byta mammas lampa också som var lite knasig tydligen.
Så det blir skoj med farmor imorgon medans Oscar är på jobbet, hähä. Kanske kan hinna att svar på kommentarer då också, eller vad säger ni flickor?
Ne fy vad hemsk jag är, som jag gnäller och ber om kommetarer och när dom kommer så svarar jag inte! Men, de är på ingång, jag lovar!

Bäst var ju, för övrigt Carina, som ringer titt som tätt och rapporterar om när hon jobbar i en annan butik. Nice, verkligen. Dom skulle ha möte men det blev tydligen så mycket folk så alla BC fick hoppa in och jobba. Bra planering då att dom hade folk som kunde ta det. Så nästan två timmar för senat fick dom sitt möte. Jag säger då det. Så typiskt, då kunde hon lika gärna jobbat hos oss!
Men vi klarade oss, bäst som vi är!

Nog tjatat, nu ska här intas vågrätt läge.
Ha en trevlig kväll alla, och en väldigt, väldigt god natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lugnt, hah! Natti på dig tillbaka!

2008-08-11 @ 22:28:10
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0