Skojijobbi

Nu ska jag alldeles straxen ta och kila mig till jobbet. Blir säkert en skojiskoj dag, eller en gör jobbig. Vem vet? Sen ska vi handla lite när jag kommit hem, funderar på att baka med Korvis imorgon, den lilla tid vi har honom. Eller lilla, beror ju på hur länge mamma blir borta.

Såg färdigt What happens in Vegas i morse. Vet inte om jag tycker att den var bra som den låtit på alla andra, men Oscar fick sig några goa skratt. Tror jag var lite för trött för sån humor igår.

Oscar skrattar högt och gott.
Jag sitter och tittar.
Oscar: Men skratta då, det är ju roligt!
Jag: Jaha... och tittar vidare.

Kändes dessutom lite konstigt med Ashton Kutcher och Cameron Diaz mot varandra.
Var nog inte riktigt på humör helt enkelt.

Får ta och göra mig iordning nu och kila till bussen snart. Så var snart denna dagen slut då, hehe. Timmarna bara flyger förbi på jobbet, speciellt måndagar, hoppas det blir så idag också. Sen kommer man hem och kan snart nana och sen är det Korvis-dag, tjiho!
Ha en bra dag, det tänker jag ha!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag och Böna garvade lite åt What happens.. men den var inte SÅ innihoppsans kul.

2008-08-19 @ 15:28:50
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0