Så var dagen igång igen

Nu har jag hämtat lampan som vi ska byta åt mamma, ska senare försöka tyda hennes SMS. Läste det helt nyvaken och hon hade skrivit mycket och långt så det var inte helt lätt att hänga med.
Dom ringde precis och meddelade att nån kommer med spisen idag nån gång 12-14 (vad är det för tid för övrigt? Snacka om att låsa så gott som hela dagen) så det var ju bra det. Gäller det bara att dom verkligen kommer 14 och att det inte tar för lång tid så vi kommer iväg och hem innan 17 då farfis (haha, far-fis, gu vilken humor jag har när jag är trött) skulle iväg.
Ska ta och lägga mig på soffan och glo på nåt, är alldeles för trött för att sitta här och hänga.

Kommentarer
Postat av: Sanna

ha en fin dag :)

2008-08-12 @ 07:57:19
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vid 12-14 brukar det ju vara svårt som f-n att få tag på såna "snubbar", för då brukar dem ju ha lunch. Väldigt konstig tid faktiskt!



Jag har alltid sån humor, trött elr ej. HAH!

2008-08-12 @ 11:28:53
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0