Plock, plick, plack

Och så vipps så började man strax efter 8 imorgon, bara sådär och ojdå! Haha, jaja så kan det vara. Carina hade glömt att jag skulle den nya utbildningen (eller som jag sa till Rebecca, jag är ju så bra så det behövs inte) så jag skulle komma in nån timme tidigare imorgon och göra det.
Vi börjar 9.45 så jag när hon sa att jag skulle börja tidigare så frågade jag "9.15? Men då hinner jag inte... 8.15? Så kör jag plock sen?" And so it was. Får göra utbildningen fort som attans så jag hinner mycket plock sen, så mysigt att gå på morgonen utan kunder eller nånting. Me like.
Me like också att få leverans och plock. Även om det inte är SÅ roligt att göra det så är det så kul när butiken är uppfylld. Ser så mycket roligare ut när det är knökat än när det står en sak på hyllorna.

Jaa, så ska vi äta kebab och pommes idag. Oscar var sugen på pommes och då blev jag sugen på kebabkött, perfekt. Så ugnen är på, ska titta lite tv och sen blire mat. Trött som attans. Och glad att jag duschade i morse och inte tänkt göra det imorgon, sätter klockan på nåt i stil med 6.30, gäsp.

Jaja, nog tjötat. Ska stänga av DVD:ns inspelning på StarGate (det är ändå slut nu) och sätta mig och titta. Toodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0