I brist på annat


1. Är du i ett förhållande? Jäss.
2. Om inte, varför inte? Jäss.
3. Hur långt var ditt längsta förhållande? Än så länge, 2 år, 5 månader och 14 dagar.
4. Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? Oscar.
5. Hatar du ditt ex? Nope.
6. Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? Nah.
7. Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Nothing, eller jo - minnen.
8. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? Förhållande.
9. Är du en player? Inte direkt?
10. Har du blivit dumpad? Ja.
11. Har du blivit sårad? Oh yes.
12. Har du dumpat någon? Nej.
13. Är du en bra partner? Självklart!
14. Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? Haha, ingen?
15. Är du kär i någon nu? Lite smått, ja.
16. Har du någon beundrare? Säkerligen.
17. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? Oscar.
18. Har du varit kär i flera samtidigt? Nej.
19. Har du sårat någon allvarligt? Tror jag inte. Hope not.
20. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? Best.
21. När du vill ha någon, vad gör du? Har redan den jag vill ha.
22. Bästa raggningsrepliken? Hej.
23. Hur skulle den perfekta dejten se ut? Maaw, mys.
24. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Finns fler än en.
25 Tänder du på? Ljus? Jag tänder ljus.
26 Är du gift i framtien? Det skulle jag väl tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0