Fundersam

Haha, så fundersam jag blev när jag såg en kommentar från en "Åke" här nu. Hanna skriver ju alltid Hanna så det var inte förrän jag öppnade den och såg att det var från henne som jag kopplade, haha. Man är ju verkligen på toppen av sin smarthet när man är hyffsat nyvaken.

Jag är så stolt över mig själv! Det senaste har jag ju vaknat vid 7 även om jag varit ledig, och inte kunnat somna om. Kanske nån halvtimme men inte mer. Så igår skulle jag gå upp 8. Vaknade runt 7 men tänkte lägga mig och mysa lite och somnade om i 50 minuter till! Så jag vaknade lagomt till att stänga av klockan innan den ringde och gick upp, så gott!
Idag hade jag klockan på 9 och vaknade igen vid 7.30-8 nåt sånt och tänkte samma igen, jag lägger mig och myser lite. Och helt plötsligt var klockan typ 8.40 så jag kilade upp och dushade så jag fick det avklarat, och lite mer tid här med bloggar och sånt stuff.
Helt häftigt, jag kan sova igen, haha!
Fast å andra sidan somnade vi rätt sent igår. Stängde ju av TV:n när programmet slutade och låg och tjattrade tills klockan blev typ 22.40 (så häftigt, för övrigt, när man lägger sig så tidigt så är klockan inte mitt i natten när man kommit till det stadiet) och vi gick upp och åt lite puffar, haha. Sen la vi oss och somnade. Så så mycket senare blev det ju inte, men gott ändå.

Nu ska jag fundera på om jag ska äta frukost eller lunch, eller brunch? Jobbar ju 13-19.15 idag så jag tar nog bara med mig nån macka och äter innan Jessica går 15. Eller har lagret samtidigt som jag äter, funkar också. Vi får väl se, närmsta problemet är i alla fall vad jag ska äta nu. Sicka problem man kan ha alltså!
Blir nog mer när jag kommit hem, och Åke-Hanna, jag looovar att försöka ända ut i fingerspetsarna att ha bilder till dig då! Bra, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Åke (Hanna) ;)

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Wiiih :D Söta ni är och äter puffar mitt i natta, tihi!

2008-08-15 @ 12:50:33
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0