Baaakaaa!

Nu ska här bakas, eller om en stund då. Ska ner på ICA och handla också, haha. Körde första vändan på Lidl och det som inte fanns där tar vi på ICA, perfa!
Ska komponera ihop ett inlägg om gårdagens strapatser också, med tanke på att jag kom hem efter läggdags! Helt otroligt! Men nu får vi kila iväg och köpa det sista så vi får bakat nåt idag.
Mötte mamma & co. på Lidl och Marjo frågade när vi var klara med baket (dom ska grilla och så hos mamma, skojade då om att dom skulle komma och smaka) och jag svarade bara "Imorgon känns det som!" Känns som vi kommer att ha hela dagen, saker ska ju jäsas och vara inne i ugnen i halvtimmar och timmar och hit och dit.
Och ikväll ska vi äta Hannas grekiska pytt i panna, lite mer tid i ugnen där. Lät smarrigt värre så det blev ett måste kände jag. När man ändå är igång då liksom.
Nu ska jag se om jag kan dra ifrån Oscar fån sin lille Karl och följa med ner och handla igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0